Vyhledávání


Kontakt

Květoslav Opavský



+420 724 068 591
Skype: kvetoslav56
ICQ: 464 992 977

E-mail: ok-jet@seznam.cz

MODULY - SÍŤOVÝ MARKETING - NABÍDKA.

 

   

 

„PROJEKT  FORTUNA“

SÍŤOVÝ MARKETING,

MAGNETICKÝ SPONZORING.

 

Proč budovat spotřebitelskou síť?

 

Úvodem použiji slova Roberta T. Kiyosakiho:

„Ti nejbohatší lidé na světě hledají a budují obchodní sítě, všichni ostatní hledají práci.“

Myslím že již tahle věta mnohým napoví, proč je tak důležité mít vlastní distribuční síť.

Díky ní můžete získat kontrolu nad svou finanční budoucností. Můžete mít ty nejlepší nápady a nejlepší produkty, ale úspěšnými se stanete jen tehdy, když si vybudujete distribuční síť, do které můžete své nápady a produkty pustit.

Opět použiji několik myšlenek od Roberta T. Kiyosakiho.

Ten rozděluje lidi do čtyř kvadrantů, které symbolizují čtyři různé způsoby vydělávání peněz:

Z - je zaměstnanec, S - znamená soukromník, M - je majitel firmy a I - znamená investor.

Ve školách nás připravují především a učí nás být zaměstnanci, nebo soukromníky, což znamená, že nás učí tvrdě pracovat pro peníze.

Nebudeme si nic nalhávat, důvod je prostý - právě na těchto lidech stát nejvíce profituje.

Už jste si někdy spočítali, kolik peněz odvádí státu zaměstnanec ze svého příjmu?

Pokud vezmeme v úvahu veškeré položky, jako jsou daně, pojistné, odvody zaměstnavatele, daně ve zboží apod., dostaneme se k zajímavému číslu – z hodnoty, kterou zaměstnanec vytvoří, získá stát více jak 70%. Už chápete proč jen málokterý zaměstnanec má možnost stát se milionářem?

A přidejme k tomu skutečnost, že každý zaměstnanec či soukromník může pracovat maximálně 24 hodin denně (více hodin den prostě nenabízí…). Takže je zcela zřejmé, že tudy cesta k finanční nezávislosti nevede.

Na druhé straně kvadrantu je situace mnohem příznivější. Pro tyto lidi tady pracuje systém. Pracují jako tým, vytvářejí vlastní sítě a jejich potenciál vydělat peníze je neomezený.

 Klíčem k úspěchu je vybudování VLASTNÍ SPOTŘEBITELSKÉ SÍTĚ v rámci PROJEKTU FORTUNA – MAGNETICKÝ SPONZORING.

Proč u Projektu F- MS klademe důraz na budování spotřebitelské sítě?

Skutečnost je taková,  že drtivá většina lidí nerada cokoliv prodává.

Naproti tomu nikomu nečiní žádný problém si výrobek koupit pro sebe a používat jej ve své domácnosti, to totiž děláme všichni.

Jde jen o to, kde výrobky nakupujeme. Pokud je koupíme v obchodě, možná ušetříme nějakou tu korunu (možná jste si již všimli, že většina zboží v obchodech je v nějaké slevě, zajímavé že?), ale určitě za to žádné peníze nedostaneme.

Pokud  ovšem nakoupíme výrobky pro svoji potřebu přes společnost, pracující na principu distribuční, nebo spotřebitelské sítě, nejenom, že dostaneme velmi kvalitní výrobky až domů, ale především dostáváme obrovskou příležitost začít vydělávat zajímavé finanční částky.

Takže principem ve spotřebitelské síti je používat výrobky pro svoji vlastní potřebu. Samozřejmě se nikomu nezakazuje výrobky i prodávat, pokud patříte mezi cca 5% lidí, které prodej obrovsky baví a motivuje, klidně si prodávejte. 

My ostatní, budeme „jen“ spotřebovávat, tedy používat pro sebe.

Spotřebitelská síť je vlastně takový malý obchodní dům, kam si chodí zákazníci (v našem případě spotřebitelé) nakupovat to, co potřebují.  Pouze s jedním podstatným rozdílem.

Jako člen spotřebitelské sítě, máte možnost podílet se na zisku z obratu tohoto obchodního domu. Ale nejen to, ale a na přerozdělování tohoto zisku, ve výši 30-50%, do spotřebitelské sítě (tedy nám spotřebitelům).

A to už je velmi zajímavé, nemyslíte?

 

Nabídka spolupráce:

- https://odskodne.webnode.cz

- https://elixir1.webnode.cz

- https://gnld-okjet.webnode.cz

- https://okjet.openmlm.eu